رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با مدیرعامل بنیاد احسان دیدار کرد/تاکید بر گسترش همکاری‌‌های دو جانبه
رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور با مديرعامل بنياد احسان ديدار کرد/تاکيد بر گسترش همکاري‌‌هاي دو جانبه

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با مدیرعامل بنیاد احسان دیدار کرد/تاکید بر گسترش همکاری‌‌های دو جانبه

در جريان ديدار حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور با مديرعامل بنياد احسان ستاد اجرايي فرمان امام (ره)، نسبت به زمينه گسترش همکاري‌هاي دو جانبه تاکيد شد.
شناسه خبر : 38582 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، عصر روز سه‌شنبه 7 تیر ماه با حضور در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال الدین خداداده» رئیس این ستاد دیدار و در زمینه فعالیت‌های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 

بر پایه این گزارش، «سعید سلیمانی» در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های دو جانبه میان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: مسجد و مردمی بودن فصل مشترک فعالیت‌های این دو مجموعه جهادی محسوب می‌شود؛ بنابراین می‌توان با تکیه بر این دو مولفه در عرصه‌های مختلف همکاری‌ها را گسترش داده و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام برداریم.

 

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، ضمن استقبال از ارایه طرح‌ها و برنامه‌های مشترک میان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بر گسترش زمینه همکاری‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.


این گزارش می افزاید: در ادامه دیدارهای حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، مدیر کل اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز با حضور در ساختمان شهید بهشتی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با رئیس ستاد دیدار داشت.

«محسن جهانی» در جریان این دیدار، در رابطه با همکاری در عرصه طرح‌های مردمی، فعالیت در حوزه کمک‌های مومنانه و حمایت از اقشار کم‌برخوردار به ارایه پیشنهادات خود پرداخت و نسبت به گسترش فعالیت های دو جانبه میان ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تاکید کرد.