به دنبال تکمیل بخش تأسیسات مسجد جامع ساری هستیم
به دنبال تکمیل بخش تأسیسات مسجد جامع ساری هستیم

به دنبال تکمیل بخش تأسیسات مسجد جامع ساری هستیم

حجت الاسلام حیدری گفت:تکمیل بحث گرمایش و سرمایش مسجد جامع شهرستان ساری با دستور استاندار مازندران و با همراهی اداره کل میراث فرهنگی،‌گردشگری و صنایع دستی استان در دست اجرا است.
شناسه خبر : 1187250 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» امروز(۲۹خرداد) در نشست دستگاه های دست اندرکار در مسجد با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران و «سید محمود حسینی پور» استاندار دیار علویان با بیان اینکه برنامه های اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مازندران در سطح امامزادگان فعالیت دارد، اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی مساجد برعهده ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی،‌ سپاه،‌ بسیج است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مساجد همجوار امامزادگان استان نیز به همت اوقاف استان رسیدگی می شود، افزود:  در قریب به ۲۸۰بقعه طرح نشاط معنوی در تابستان اجرایی می شود.

 

وی با ببان اینکه در قریب به ۳۰۰بقعه و مسجد که بعضا موقوفاتی هم دارند طرح بصیرت عاشورایی با همکاری اوقاف و امورخیریه استان برگزار می شود، گفت: جذب اعتبارات برای مساجد و اماکن متبرکه در استان مازندران محدود و ناچیز است.

 

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه ساخت و ساز ها در سطح مساجد و اماکن متبرکه توسط خیرین و مردم دین دار استان انجام می شود، افزود: تکمیل بحث گرمایش و سرمایش مسجد جامع شهرستان ساری با دستور استاندار مازندران و با همراهی اداره کل میراث فرهنگی،‌گردشگری و صنایع دستی استان در دست اجرا است.

 

وی از استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در استان خواست تا بحث جذب اعتبارات اماکن متبرکه و مساجد برای استان علوی تبار مازندران به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توصیه شود.

 

 

پایان پیام/ 286