آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت
آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت

آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت

عفتی از آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت خبر داد و گفت: برنامه‌های اردویی، ورزشی و کامپیوتر از جمله برنامه‌های این کانون در فصل تابستان است.
شناسه خبر : 1187184 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

«محمدرضا عفتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت اظهار کرد: حضور جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت زمینه لازم برای احیای کارکردهای مختلف مسجد را فراهم می‌کند .

 

مدیر کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت افزود: جوانان و نوجوانانی که در برنامه های اوقات فراغت مساجد شرکت می کنند از فضای معنوی درون مسجد نیز بهره مند و از لغزش و خطا مصون خواهند بود.

 

وی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان کلاس‌های اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است گفت: برنامه‌های اردویی، ورزشی و کامپیوتر از جمله برنامه‌های این کانون در فصل تابستان است.

 

عفتی تصریح کرد: مسابقات آزاد پینگ‌پنگ در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال همزمان با عید غدیر خم با مشارکت حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) و کانون بعثت مسجد اباصالح(عج) در پارک کودک شفت برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) شفت خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ایجاد نشاط اجتماعی، احیاء کارکرد‌های مساجد و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

پایان پیام/ 526