مشارکت در ساخت یادمان شهدای گمنام با همت جهادی اعضای کانون «عاشقان ولایت» شهرستان سیمرغ
مشارکت در ساخت يادمان شهداي گمنام با همت جهادي اعضاي کانون «عاشقان ولايت» شهرستان سيمرغ

مشارکت در ساخت یادمان شهدای گمنام با همت جهادی اعضای کانون «عاشقان ولایت» شهرستان سیمرغ

اصغري با اشاره به مشارکت کانون فرهنگي هنري ولايت مسجد امام علي (ع) شهرستان سيمرغ در ساخت يادمان شهداي گمنام اظهار کرد: تلاش اعضاي کانون فعاليت جهادي در راستاي تحقق سبک زندگي اسلامي است.
شناسه خبر : 38314 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

«حسینعلی اصغری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: گروه جهادی کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد امام علی(ع) شهرستان سیمرغ همواره تلاش می کند تا سبک زندگی اسلامی را در قالب فعالیت های مختلف به منصه ظهور برساند؛ از جمله این فعالیت ها مشارکت در برنامه‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است که در این راستا اعضای کانون در ساخت یادمان شهدای گمنام این شهرستان مشارکت کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد امام علی(ع) سیمرغ بیان کرد: اعضای این کانون بر این باور هستند که شهدا جانشان را برای صیانت از ارزش ها در طبق اخلاص گذاشتند و وظیفه تمام اقشارجامعه، ادامه راه پرستوهای خونین بال است.

وی ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز رویکردی در راستای تحقق همین مسایل بود که اعضای کانون و بچه های مسجد به تکریم و تجلیل از افراد تاثیرگذار و متعهد نظیر خانواده های شهدا، ایثارگران، یادگاران دفاع مقدس و ... پرداختند؛ ما نیز تلاش کردیم که در این طرح ملی حضور پر رنگی داشته باشیم.

 

اصغری با اشاره به فعالیت های مستمر کانون عاشقان ولایت، در مناسبت های مختلف گفت: برای مثال در ایام ولادت و شهادت اهل بیت(ع) برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از مردم و همچنین ایستگاه های فرهنگی از جمله برنامه های ما محسوب می شود. اخیرا نیز به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(ُ) تدارم مفصلی داشتیم.

گفتنی است کانون عاشقان ولایت شهرستان سیمرغ از سال 1396 تاسیس شد و گرامیداشت یاد و نام خاندان عصمت و طهارت را در دستور کار دارد.