محفل انسی با قرآن در کامیاران برگزار شد
محفل انسي با قرآن در کامياران برگزار شد
با حضور قاری بین‌المللی؛

محفل انسی با قرآن در کامیاران برگزار شد

محفل انسي با قرآن در راستاي گراميداشت دهه کرامت با حضور قاري برجسته بين‌المللي استاد حميد شاکرنژاد و استقبال اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در شهرستان کامياران برگزار شد.
شناسه خبر : 38294 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان کردستان: «کامل گلباغی» مسئول واحد قرآن و عترت اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی استان کردستان، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت میلاد با سعادت امام رضا(ع) و همزمان با دهه کرامت قاری برجسته بین‌المللی استاد حمید شاکرنژاد در استان کردستان حضور یافت و با قرائت دلنشین و زیبا در محافل انس با قرآن بر معنویت این جلسات افزود.

 

مدیر ستاد هماهنگی بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با اشاره به برگزاری برگزاری چهار محفل انسی با قرآن با حضور استاد حمید شاکرنژاد در سنندج افزود: دو محفل انس با قرآن در اولین روز ورود این قاری بین‌المللی در مقبره بی بی هاجره خاتون و کانون مهدیه سنندج با حضور اعضای کانون های مساجد برگزار شد.

وی ادامه داد: این قاری برجسته، در دومین روز حضور خود در استان کردستان ابتدا در فرماندهی نیروی انتظامی استان و سپس در زندان مرکزی سنندج و در پایان در شهرستان کامیاران قرائتی بسیار زیبا و دلنشین اجرا کرد که با استقبال و حضور اعضای کانون های مساجد شهرستان کامیاران همراه بود.

 

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: در دو سال گذشته به دلیل عدم برگزاری محافل انس با قرآن مردم شهرستان های سنندج و کامیاران از این محافل قرآنی استقبال گرم و چشمگیری داشتند.