ارائه خدمات به کانون های مساجد استان فارس در قالب طرح اوقات فراغت
ارائه خدمات به کانون های مساجد استان فارس در قالب طرح اوقات فراغت

ارائه خدمات به کانون های مساجد استان فارس در قالب طرح اوقات فراغت

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه در قالب طرح اوقات فراغت خدمات به کانون های مساجد ارائه می شود، گفت: این خدمات از طریق روابط عمومی اطلاع رسانی می شود و از طریق دریافت معرفی نامه از بخش فرهنگی هنری قابل استفاده است.
شناسه خبر : 1185806 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (سه شنبه 24 خرداد) در نشست مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه هشت شهرداری شیراز که با عنوان «ساعت همدلی» برگزار شده بود، گفت: با توجه به فرا رسیدن اوقات فراغت تابستان و اجرای برنامه های ویژه کانون های مساجد نشست های مدیران در شیراز به صورت منطقه ای طبق مناطق شهرداری شیراز در قالب برنامه «ساعت همدلی» و در شهرستان ها نیز در قالب برنامه «مسجد؛ هسته مقاومت» برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه در قالب طرح اوقات فراغت خدمات به کانون های مساجد ارائه می شود، خاطرنشان کرد: با همکاری و همراهی نهاد های مختف دولتی و خصوصی بازدید از اماکن تاریخی، استفاده از استخر، تماشای فیلم در سینما ها، استفاده از باغ های شهرداری و اردوگاه ها، زائرسرا در شیراز و مشهد مقدس برای اوقات فراغت پیگیری شده که در قالب تفاهم نامه اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این خدمات از طریق روابط عمومی اطلاع رسانی می شود و از طریق دریافت معرفی نامه از بخش فرهنگی هنری قابل استفاده است، گفت: این خدمات با هزینه های نیم بها و در برخی موارد به صورت رایگان خواهد بود.

حجت الاسلام امیدی اظهار داشت: با توجه به آغاز چهارمین رویداد ملی «فهما» مدیران کانون های مساجد برنامه ریزی لازم برای انتخاب رواق و ثبت برنامه در سامانه بچه های مسجد، اخذ مجوز الکترونیکی کانون برای دریافت شناسه ملی و ارائه طرح در بخش رفع آسیب های اجتماعی داشته باشند.

خاطرنشان می شود؛ در این نشست که با بیان نقطه نظرات و پیشنهاد های مدیران کانون های مساجد همراه بود، کانون فرهنگی هنری شهید «منصور خادم صادق» مسجد «آقالر» در این نشست به عنوان رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه هشت شیراز معرفی و با اهدای لوح تقدیر از فعالیت های مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/ 130