ویژه برنامه های ولادت حضرت امام رضا (ع) در کانون های مساجد جهرم برگزار شد
ویژه برنامه های ولادت حضرت امام رضا (ع) در کانون های مساجد جهرم برگزار شد

ویژه برنامه های ولادت حضرت امام رضا (ع) در کانون های مساجد جهرم برگزار شد

نعمت اللهی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد جهرم، در سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) غرق در شور و شادی بودند.
شناسه خبر : 1184858 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع)، آیین های جشن و سرور در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اجرای برنامه های شاد و متنوع به استقبال جشن میلاد امام رضا (ع) رفت که با استقبال گرم بچه های مسجد و خانواده های آنها مواجه شد.

 

وی ادامه داد: سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی، اجرای سرود، نمایش طنز، مسابقه و ... از بخش های آیین جشن و سرور در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بود.

 

نعمت اللهی با اشاره به برگزاری آیین جشن و سرور میلاد امام رضا (ع) در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» عنوان کرد: این برنامه با سخنرانی آیت الله «احمد بهشتی» عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین در آیینی دیگری در این کانون فرهنگی هنری که ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد، سخنران مجلس در وصف شاخصه های امام هشتم به سخنرانی پرداخت و ذاکران اهل بیت (ع) نیز مدیحه خوانی کردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به برگزاری آیین جشن و سرور میلاد امام رضا (ع) در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» گفت: نظیر چنین مراسمی در کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» نیز با مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) انجام شد.

 

وی در پایان عنوان کرد: دیگر کانون های فرهنگی هنری سطح شهر جهرم و کانون های مستقر در روستاها نیز در سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) به اجرای برنامه های جشن و شادی پرداختند.

 

پایان پیام/ 691