طرح شنبه های کتاب با معرفی سبک زندگی رضوی اجرا شد
طرح شنبه های کتاب با معرفی سبک زندگی رضوی اجرا شد

طرح شنبه های کتاب با معرفی سبک زندگی رضوی اجرا شد

ملیحه یونس زاده گفت: طرح شنبه های کتاب نیز در دهه کرامت با محوریت معرفی کتاب هایی از سبک زندگی امام هشتم و حضرت معصومه (س) اجرا شد.
شناسه خبر : 1184750 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۵

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه گذشته به مناسبت ولادت امام رضا (ع) جشن باشکوهی با حضور اهالی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محله رهجرد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) جیرفت با بیان این مطلب که این جشن همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد، افزود: از برنامه های این جشن باشکوه می توان به سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای سرود، مسابقه و تجلیل از اسامی رضا اشاره کرد.

 

وی بیان کرد: در جشن میلاد امام رضا (ع) توسط گروه سرود بچه های مسجد، سرود زیبای سلام فرمانده اجرا شد.

 

یونس زاده ادامه داد: همچنین راس ساعت ۸ شب صلوات خاصه امام رضا (ع) به صورت دسته جمعی قرائت شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) جیرفت ابراز کرد: علاوه بر این در ایام دهه کرامت طرح ختم صلوات و ختم قرآن کریم اجرا شده و ثواب آن به ساحت مقدس امام هشتم و حضرت معصومه (س) هدیه شد.

 

وی اظهار کرد: تولید محتوا یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت بود که در این راستا کلیپ و عکس نوشت با مضمون ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و همچنین نقل احادیثی از امام رئوف تهیه شده و در فضای مجازی منتشر شد.

 

یونس زاده اضافه کرد: طرح شنبه های کتاب نیز در دهه کرامت با محوریت معرفی کتاب هایی از سبک زندگی امام هشتم و حضرت معصومه (س) اجرا شد تا زمینه آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان مسجدی با سبک زندگی رضوی فراهم شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) جیرفت در خاتمه تاکید کرد: هدف ما از بزرگداشت دهه کرامت و اجرای این ویژه برنامه ها، تعظیم شعائر دینی بود.

پایان پیام/ 586