مساجد زنجان میزبان جشن های مردمی میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت
مساجد زنجان میزبان جشن های مردمی میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت

مساجد زنجان میزبان جشن های مردمی میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت

به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جشن هایی به میزبانی مساجد شهر زنجان در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1184399 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با آغاز دهه کرامت برنامه های فرهنگی و هنری متعددی توسط مساجد استان زنجان و به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد پیش بینی شد.

 

در همین راستا جشن های مردمی، مسابقات کتابخوانی، قرائت صلوات خاصه و مسابقات فرهنگی توسط بچه های مسجد و با حضور حداکثری اعضای کانون و عموم مردم به اجرا درآمد.

 

در این ایام زنجان، میزبان خدام رضوی بود که برای دیدار مردمی و عیادت از بیماران به همراه پرچم متبرک حرم رضوی در زنجان حضور داشتند.

 

همچنین به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) نیز برنامه های متعددی در مساجد زنجان پیش بینی شده است که در قالب جشن های زیر سایه خورشید در حال اجراست.

 

در همین راستا مراسم جشنی با حضور عموم مردم به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای زنجان در بوستان خرداد زنجان برگزار شد؛ در کنار این مراسم ایستگاه سلامت وارائه خدمات کنترل فشارخون،تست قندخون ومشاوره پیشگیری ازامیکرون به ۲۸۳ نفر انجام شد.

 

اجتماع امام رضایی ها و اجرای گروه های سرود و تواشیح، برگزاری ایستگاه نقاشی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در حاشیه جشن زیرسایه خورشید با حضور بیش از۲۰۰ کودک اجرا شد.

 

همچنین ویژه مراسم جشن ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قبل ازنماز مغرب و عشا با سخنرانی استاد نیکو خصال و مولودی خوانی حاج مجید موحد، کربلایی مرتضی تبارکی، کربلایی محمدمهدی حسنلو امروز شنبه ۲۱خرداد ماه در مسجد امام حسین(ع) سعدی شمالی زنجان برگزار می شود.

 

در دیگر مساجد استان زنجان نیز جشن های مردمی با حضور گسترده بچه های مسجدی اجرا می شود.

 

پایان پیام/ 693