نغمه پرشور یا امام رضا (ع) در شهرستان اسفراین طنین انداخت
نغمه پرشور يا امام رضا (ع) در شهرستان اسفراين طنين انداخت
در سالروز میلاد امام مهربانی؛

نغمه پرشور یا امام رضا (ع) در شهرستان اسفراین طنین انداخت

کاروان زير سايه خورشيد در روز ميلاد امام مهرباني ها و در آخرين روز از حضور سراسر معنوي خود در استان خراسان شمالي وارد شهر قرآني اسفراين شد و جشن هاي مردمي اين شهرستان تحت لواي عالم آل محمد(عليه السلام) متبرک شد.
شناسه خبر : 38148 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کاروان خدام آستان قدس رضوی،  در سالروز میلاد با سعادت امام مهربانی ها، حضرت علی بن موسی بن الرضا (علیه السلام) در میان مردم شهرستان افراین حضور یافتند و همراه با مردم این شهر در برنامه ها و جشن های زیر سایه خورشید حاضر شدند.

 

این کاروان که هفتمین  روز از حضور خود در استان خراسان شمالی را در جمع مددجویان و با دعای اللهم فک اسیر آغاز کرد، پس از آن در همان ابتدای صبحوارد شهسرتان اسفراین شد و در جمع مردم روستای چهابرج این شهرستان عطرشور و عطوفت رضوی را پراکند.

«غلامحسن امیری» رابط برگزاری برنامه های زیر سایه خورشید در شهرستان اسفراین و مدیر کانون فرهنگی هنری محان الزهرا(سلام الله علیها) در این باره با توضیح بیشتر گفت: خدام رضوی پس از روستای چها برج در جشن مددجویان زندان اسفراین حضور می یابند.

وی همچنین افزود: نوای یا رضا رضا با همراهی کارکنان کارخانه لوله گستر اسفراین همراه می شود .

وی مراسم استقبال رژه خودرویی، دیدار باامام جمعه شهرستان  و دیدار با یک تن از آزادگان و جانباز سرافراز اسفراینی و نیز تجلیل از مادر جوان دارای چهار فرزند  از دیگر برنامه های حضور خدام در اسفراین نام برد.

امیری اضافه کرد: برنامه های جشن میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در مسجد امام رضا (علیه السلام) اسفراین به اوج خود می رسد و با مولودی و مدیحه سرایی در رثای آن امام همام پایان می گیرد.

گفتنی است، برنامه زیبای جشن های مردمی زیر سایه خورشید، به همت شبکه جوانان آستان قدس رضوی امسال پانزدهمین دوره برگزاری خود با همراهی مردم دلباخته اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در روزهای پربرکت دهه کرامت ثبت می کند.

 

پایان/