برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت دهه کرامت
برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت دهه کرامت

برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت دهه کرامت

حجت‌الاسلام اولیایی، با اشاره به برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: برگزاری نشست‌های علمی با موضوع امام رضا(ع) و تهیه محتوای تبلیغی از جمله فعالیت‌هایی است که به مناسبت این ایام صورت می‌پذیرد.
شناسه خبر : 1183816 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۴۵

خبرگزاری شبستان ، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت‌الاسلام «احمد اولیایی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با بیان اینکه دهه کرامت دهه‌ای برای معرفی اهل بیت (علیهم السلام) و ترویج مکتب تشیع است، اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت دهه کرامت برنامه های مختلفی را تدارک دیده است؛ این مجموعه با توجه به بهره مندی از بخش ها و مراکز متعدد فعالیت‌های دهه کرامت را در دو سطح دنبال می کند.

 

نماینده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ستاد بزرگداشت دهه کرامت ادامه داد: در این راستا یک سطح از فعالیت ها به برنامه‌هایی مانند مراسم معنوی و جشن درون سازمان، نصب بنر و تهیه ویژه نامه محتوایی برای کارکنان اختصاص یافته است.

 
وی افزود: سطح دیگر اختصاص به برگزاری نشست های علمی پیرامون امام رضا(ع)، پاسخ‌گویی به شبهات و فعالیت های مجازی دارد؛ ضمن اینکه تهیه محتوای تبلیغی برای مبلغان متناسب با دهه کرامت از دیگر فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم محسوب می شود.

پایان پیام/ 9