فعالیت‎‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت دهه کرامت/از برگزاری نشست‌های علمی تا تهیه محتوای تبلیغی
فعاليت‎‌هاي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به مناسبت دهه کرامت/از برگزاري نشست‌هاي علمي تا تهيه محتواي تبليغي

فعالیت‎‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت دهه کرامت/از برگزاری نشست‌های علمی تا تهیه محتوای تبلیغی

حجت‌الاسلام اوليايي، با اشاره به برنامه‌هاي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: برگزاري نشست‌هاي علمي با موضوع امام رضا(ع) و تهيه محتواي تبليغي از جمله فعاليت‌هايي است که به مناسبت اين ايام صورت مي‌پذيرد.
شناسه خبر : 38119 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۱۷

حجت‌الاسلام «احمد اولیایی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با بیان اینکه دهه کرامت دهه‌ای برای معرفی اهل بیت (علیهم السلام) و ترویج مکتب تشیع است، اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت دهه کرامت برنامه های مختلفی را تدارک دیده است؛ این مجموعه با توجه به بهره مندی از بخش ها و مراکز متعدد فعالیت‌های دهه کرامت را در دو سطح دنبال می کند.


نماینده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ستاد بزرگداشت دهه کرامت ادامه داد: در این راستا یک سطح از فعالیت ها به برنامه‌هایی مانند مراسم معنوی و جشن درون سازمان، نصب بنر و تهیه ویژه نامه محتوایی برای کارکنان اختصاص یافته است.


وی افزود: سطح دیگر اختصاص به برگزاری نشست های علمی پیرامون امام رضا(ع)، پاسخ‌گویی به شبهات و فعالیت های مجازی دارد؛ ضمن اینکه تهیه محتوای تبلیغی برای مبلغان متناسب با دهه کرامت از دیگر فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم محسوب می شود.