تبیین و بررسی آیات سوره «آل عمران» توسط امام جمعه جهرم در کانون «الزهرا (س)»
تبیین و بررسی آیات سوره «آل عمران» توسط امام جمعه جهرم در کانون «الزهرا (س)»

تبیین و بررسی آیات سوره «آل عمران» توسط امام جمعه جهرم در کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: در نشست تفسیر قرآن کریم کانون «الزهرا (س)»، آیه ۱۰۳ سوره «انفطار» به وسیله امام جمعه جهرم شرح و تفسیر شد.
شناسه خبر : 1183598 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۹

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نشست هفتگی تفسیر قرآن کریم حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» دوشنبه شب ها همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: با توجه به ضرورت برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم به صورت مستمر در شهرستان جهرم و کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، برگزاری آن در دستور کار این کانون قرار گرفته است.

 

وی عنوان کرد: در نشست این هفته تفسیر قرآن کریم، آیه ۱۰۳ سوره مبارکه «آل عمران» توسط حجت الاسلام مدبر بررسی و پیام های این آیه شرح و تفسیر شد.

 

حضوری خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی و هنری علاوه بر درس اخلاق، برنامه های دیگری نیز به صورت هفتگی برگزار می کند که از جمله آن تفسیر نهج البلاغه است که قدمت چندین ساله دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: همچنین کلاس های دیگری همچون تفسیر قرآن، سخنرانی های مذهبی، قرائت روزانه قرآن کریم و... نیز در این کانون فرهنگی و هنری به صورت مستمر انجام می شود.

 

حضوری در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در این برنامه که دوشنبه شب ها همزمان با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691