برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی (فاطمه ثانی)
برگزاري آيين تجليل از برگزيدگان مسابقه کتابخواني (فاطمه ثاني)
مدیر کانون باقرالعلوم (ع) شهرستان مسجد سلیمان خبر داد:

برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی (فاطمه ثانی)

دارآفرين با اشاره به آغاز دهه کرامت و فعاليت هاي کانون در اين ايام گفت: برنامه هاي متنوع فرهنگي هنري و ورزشي در اين دهه برنامه ريزي شده است که به تدرج اجرا و برگزار خواهد شد
شناسه خبر : 38093 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان صید احمد دارآفرین اظهار کرد: جشن بزرگ خیابانی به مناسبت دهه کرامت و آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی (فاطمه ثانی) برگزار شد.

 

مدیر کانون باقرالعلوم (ع) شهرستان مسجد سلیمان با اشاره به استقبال کم نظیر مردم منطقه از جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت گفت: این برنامه با همکاری همه ارکان مسجد و با حضور آحاد مردم برگزار شد.

 

دارآفرین افزود: پیش از این برنامه مسابقه کتابخوانی با نام (فاطمه ثانی) در سطح شهرستان برگزار شد که پس از مرحله داوری تعداد ده نفر به عنوان برگزیده مسابقه معرفی و در این جشن تقدیر شدند.

 

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور مسئولین شهرستان و به مناسبت روز دختر برگزار شد اضافه کرد: حضور بانوان و دختران مسجدی در این برنامه چشمگیر بود و برنامه شاد و پرمحتوایی همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.

 

دارآفرین همچنین با اشاره به آغاز دهه کرامت و فعالیت های کانون در این ایام گفت: برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ورزشی در این دهه برنامه ریزی شده است که به تدرج اجرا و برگزار خواهد شد.