شهرستان مانه و سملقان به استقبال پرچمداران رضوی رفت
شهرستان مانه و سملقان به استقبال پرچمداران رضوي رفت
امروز سه شنبه 17 خرداد؛

شهرستان مانه و سملقان به استقبال پرچمداران رضوی رفت

کاروان زير سايه خورشيد، امروز سه شنبه، 17 خردادماه همزمان با هفتمين روز از ايام دهه کرامت، با غبار روبي مزار شهداي شهر آشخانه وارد شهرستان مانه و سملقان شد.
شناسه خبر : 38076 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کاروان زیر سایه خورشید، امروز در دیدار ها و برنامه های مختلف مردمی و نهادهای شهرستان مانه و سملقان حضور یافتند و فضا را متبرک به عطر اشک شوق تمسک به امام مهربانی کردند.

«ایوب قاسمی»، رابط اجرای طرح زیر سایه خورشید در شهرستان مانه و سملقان و مدیر کانون مسجد پنج تن آشخانه در این باره گفت: اهالی مانه و سملقان در دیداری مردمی از چهارراه شهرداری به استقبال کاروان زیر سایه خورشید رفتند و از همین مکان هم قدم با خدام رضوی به سمت مزار 2 شهید گمنام راهی شدند و با غبارروبی و گلباران مزار شهدا برنامه ها در این شهرستان آغاز شد.

وی در ادامه همچنین از دیدار خادمان رضوی با حجت الاسلام شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه و حضور در جمع بسیجیان مخلص و تجلیل از فعالان فرهنگی در این مراسم و دیدار با خانواده مرحوم «مریم جوادی» فرزند شهید جوادی، که پس از مرگ مغزی اعضایش به دیگر بیماران جان تازه بخشیده بود، دلجویی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست «مرکز ریحانه» از دیگر برنامه های برگزار شده می توان نام برد.

وی همچنین برگزاری جشن «دختران آفتاب» با حضور خدام رضوی و تجلیل از دختران فعال فرهنگی در حوزه علمیه خواهران آشخانه خدمات جهادی در طی روزهای شیوع کرونا ارائه کردند و نیز عیادت از بیماران بیمارستان پورسینای آشخانه و تجلیل از کادر درمان آن را مورد توجه قرار داد و اعلام کرد.

قاسمی دیدار با کارکنان دادگستری مانه و سملقان، و نیز حضور در جمع فرهنگیان و معلمان این شهرستان را نیز در ادامه برنامه ها افزود و ادامه داد: عصر نیز در ادامه شاهد جاری شدن خطبه عقد یک زوج جوان با حضور خدام رضوی و دیدار با خانواده دو شهید «علی پناهپور» و شهید «یحیی مومنی» از تجلیل از مادران بزرگوار این دو شهید خواهیم بود.

گفتنی است، عصر امروز سه شنبه 17 خرداد ماه جاری و در سومین روز حضور خدام رضوی در استان خراسان شمالی  و هفتمین روز از ایام پر برکت دهه کرامت، پس از اتمام برنامه ها در شهر آشخانه، شهرستان  گرمه میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شود.

 

پایان/