برگزاری سلسله جلسات بیان اخلاق قرآنی در کانون مسجد جامع چالوس
برگزاری سلسله جلسات بیان اخلاق قرآنی در کانون مسجد جامع چالوس

برگزاری سلسله جلسات بیان اخلاق قرآنی در کانون مسجد جامع چالوس

کاظمی مازندرانی از برگزاری سلسله جلسات بیان اخلاق قرآنی به مناسبت دهه کرامت به همت کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس برگزار شد؛ گفت: تلاش شد تا تفسیر موضوعی اخلاق قرآنی در این سلسله جلسات به جامعه هدف منتقل و ارائه شود.
شناسه خبر : 1183277 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۲

«سید یحیی کاظمی مازندرانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای نهادینه کردن اخلاق در جامعه یکی از وظایف مهم ماست و تلاش داریم تا جوانان و آحاد مردم جامعه با اخلاق قرآنی آشنا شده و آن را در زندگی خود بکار گیرند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس افزود: برنامه های معنوی مختلفی در طول سال به همت کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس برگزار می شود و بصیرت افزایی مهمترین اولویت ما در کنار اجرای برنامه های دینی و ارزشی و فرهنگی در این کانون است.

 

وی از برگزاری سلسله جلسات بیان اخلاق قرآنی به مناسبت دهه کرامت به همت کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس برگزار شد؛ گفت: تلاش شد تا تفسیر موضوعی اخلاق قرآنی در این سلسله جلسات به جامعه هدف منتقل و ارائه شود.

 

کاظمی مازندرانی خاطر نشان کرد: سال گذشته هم این برنامه در ایام ذی القعده برگزار شد و امسال هم از اول ذی القعده تا 8 دی القعده میزبان سلسله جلسات بیان اخلاق قرآنی به مناسبت دهه کرامت بودیم.

 

وی یادآور شد: این برنامه معنوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن انصاریان در مسجد جامع چالوس به مدت 8 شب برگزار شد و امشب آخرین شب برگزاری این مراسم معنوی در مسجد جامع چالوس است.

پایان پیام/ 175