اجرای برنامه های دهه کرامت با شعار همه خادم الرضائیم خدمت کریمانه جهاد عالمانه
اجرای برنامه های دهه کرامت با شعار همه خادم الرضائیم خدمت کریمانه جهاد عالمانه

اجرای برنامه های دهه کرامت با شعار همه خادم الرضائیم خدمت کریمانه جهاد عالمانه

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت: برنامه های دهه کرامت از ۱۰ خرداد ماه با شعار ما همه خادم الرضائیم خدمت کریمانه، جهاد عالمانه آغاز شده است.
شناسه خبر : 1183172 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های دهه کرامت شهرستان عنبرآباد، گفت: این برنامه ها از ۱۰ خرداد ماه با شعار ما همه خادم الرضائیم خدمت کریمانه، جهاد عالمانه آغاز شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد افزود: در همین راستا با کمک اعضای کانون خادمیاران رضوی طرح شعار نویسی خودرویی با مضمون میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اجرا شد.

 

وی بیان کرد: نشست تخصصی خانواده رضوی با محوریت سبک زندگی اسلامی یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت است که با حضور بانوان عنبرآبادی برگزار شد.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا با بیان این مطلب که از هر فرصتی باید برای ترویج معارف قرآن کریم استفاده کرد، ادامه داد: محفل نورانی انس قرآن کریم با حضور قاریان برجسته شهرستان در مسجد ابوالفضل (ع) محله شادروان مهنی برگزار شده و ثواب تلاوت آیات نور به ساحت مقدس امام رضا (ع) هدیه شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد ابراز کرد: به مناسبت میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) در این دهه مبارک همایش دختران آفتاب با حضور دختران نوجوان و جوان برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: همچنین مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا برگزار شده و در جوار گلزار شهدا ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از عاشقان امام رئوف بر پا شد.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا یادآور شد: علاوه بر این نیز با مشارکت کانون خادمیاران رضوی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه در مصلی دایر شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد اضافه کرد: در این راستا خدماتی نظیر تبلیغ دینی، مشاوره و مددکاری، حقوقی، سلامت، کتاب و کتابخوانی به نمازگزاران ارائه شد.

 

وی عنوان کرد: نشست علمی با موضوع نقش پدران در خانواده رضوی یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه کرامت است که با حضور مردان برگزار شد.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا افزود: یکی از برنامه های جذاب این دهه مبارک، اجرای طرح دیوار نویسی با موضوع صلوات خاصه امام رضا (ع) است که بر روی دیوار کناری پمپ بنزین بحرینی با مشارکت اعضای کانون خادمیاران رضوی در حال اجرا است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: طرح قرآنی سراج یکی از برنامه های ویژه دهه کرامت است و در راستای این طرح قرار است مواردی همچون؛ حفظ تخصصی قرآن کریم در مدت دوسال، روخوانی و روانخوانی، تجوید و مفاهیم قرآنی، تربیت نیروهای فعال قرانی، کتابخوانی، سواد رسانه و گفتمان دینی بصورت جدی و تخصصی کار شود.

 

وی ابراز کرد: برای افزایش روحیه شادی و نشاط در این دهه مبارک در نظر داریم با استفاده از ظرفیت گروه سرود منتظران آفتاب، سرودهای زیبا را اجرا کنیم.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا ادامه داد: جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در دهه کرامت است که هم زمان با شب میلاد این امام همام برگزار می‌شود.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان عنبرآباد، گفت: دیدار با خانواده شهدا و محرومین، دیدار با امام جمعه، طلاب و روحانیون، دیدار با فرهنگیان ستادی اداره آموزش و پرورش، دیدار با مردم توکل آباد و یوسف آباد، دیدار با مردم شهر دوساری و دیدار با خادمیاران رضوی بخشی از برنامه های خدام رضوی در این شهرستان است.

 

وی یادآور شد: همچنین با حضور خدام رضوی ویژه برنامه ضامن آهو با هدف جلب رضایت اولیای دم برای کمک به رهایی زندانیان جرائم غیرعمد از قصاص اجرا می شود.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا در خاتمه حضور خدام رضوی در جشن های دهه کرامت را از سایر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان عنبرآباد برشمرد.

پایان پیام/ 586