ضرورت استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در ترویج فرهنگ کتابخوانی
ضرورت استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در ترویج فرهنگ کتابخوانی

ضرورت استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در ترویج فرهنگ کتابخوانی

حسنی با اشاره به پتانسیل بالای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، بر ضرورت استفاده از این ظرفیت به عنوان پایگاه مردمی، فرهنگی و هنری در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد.
شناسه خبر : 1183075 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بازدید از کتابخانه عمومی شهید بهشتی آببر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران کتابخانه های عمومی شهرستان طارم به لزوم گسترش کتابخانه ها و کتابخوانی تاکید و ابراز امیدواری کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان پیگیر تخصیص بودجه لازم در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به استان زنجان است و با تخصیص بودجه لازم شاهد افتتاح هر چه سریعتر کتابخانه عمومی در شهر آببر خواهیم بود.

 

امراله حسنی راه اندازی کتابرسان سیار در شهرستان طارم را یک حرکت خوب و ارزشمند برشمرد و از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جهت همکاری با کتابخانه های عمومی شهرستان در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در نقاط روستایی شد.

 

وی خواستار همکاری هر چه بیشتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان پایگاه مردمی و فرهنگی و هنری در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم در بین عموم مردم شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم نیز به ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان طارم پرداخت و خواستار پیگیری کتابخانه در حال احداث شهر آب بر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شد.

 

یاسر روحانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار باب کتابخانه عمومی (دو کتابخانه شهری و دو کتابخانه روستایی) در شهرستان طارم فعالیت می‌کنند و حدود ۸۰ هزار نسخه کتاب نیز در این کتابخانه‌ها برای استفاده اعضا موجود است.

 

پایان پیام/ 693