انتشار ویژه نامه «آفتاب مهربانی» به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون
انتشار ویژه نامه «آفتاب مهربانی» به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

انتشار ویژه نامه «آفتاب مهربانی» به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی از انتشار ویژه نامه « آفتاب مهربانی» به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.
شناسه خبر : 1183007 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۴۹

«محمدجعفر شفیعی» با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز پیر جماران و قیام 15 خرداد، از انتشار ویژه نامه « آفتاب مهربانی» بمناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: امام خمینی (ره) بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران بود که با رهبری انقلاب اسلامی، زمینه ساز حرکتی جدید در ایران و جهان شدند و راه و مسیری که این عالم بزرگ در راه اعتلای اسلام، استقلال و آزادی ایجاد کردند، تا ابد چراغ راه آینده ما می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون، امام خمینی (ره) را یک شخصیت استثنایی و کم نظیر در دوران معاصر خواند و افزود: امروز راه امام خمینی(ره) و پیروی از مکتب ایشان در حقیقت نسخه نجات بخش کشور است و همه ما باید با پرهیز از تفرقه و حول محور این شخصیت بی نظیر در حفظ نظام اسلامی و دستاوردها و آرمان‌ های والای آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امام راحل رمز پیروزی ملت ایران را انگیزه الهی و هدف آن را تشکیل حکومت اسلامی می دانستند، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) مردم ایران را به حفظ بیشتر وحدت برای مقابله با نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان سفارش می کنند و در همین راستا نیز انقلاب اسلامی اکنون به الگویی برای تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

شفیعی، آرمان های انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را موجب سعادت بشریت دانست و تصریح کرد: حفظ انسجام، وحدت، اتحاد و همبستگی در بین امت اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه و مسئولین از مهمترین اهداف و آرمان های مورد تاکید امام راحل (ره) بود و امروز شخصیت ایشان به عنوان نماد مقاومت در جهان اسلام شناخته ‌شده است.

وی از انتشار ویژه نامه «آفتاب مهربانی» به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و گفت: در این ویژه نامه مطالبی همچون محراب عشق، پندهای پدرانه، توصیه به مجلس و دولت و ... منتشر شده است.

پایان پیام/ 130