جلوه‌های بزرگداشت دهه کرامت
جلوه‌های بزرگداشت دهه کرامت

جلوه‌های بزرگداشت دهه کرامت

آنچه این روزها در بزرگداشت دهه کرامت در حال انجام است، ثابت می‌کند وقتی نام امام مهربانی‌ها، حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) در میان باشد، مردم خودجوش و مشتاقانه به میدان می‌آیند.
شناسه خبر : 1182916 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، بعد از دو سال درگیری با بیماری منحوس کرونا و محدودیت های بهداشتی ایمنی ناشی از آن، امسال گرامیداشت دهه کرامت با شکوهی ویژه و برنامه های متعدد و متنوع در حال برگزاری است.

 

 

 

همکاری و همراهی بچه های مسجد از طریق ظرفیت مهیای کانون های فرهنگی هنری مساجد و مشارکت و همکاری فعالانه بیش از 30 دستگاه و نهاد در جشن ها و برنامه های این دهه، باعث شده اقصی نقاط کشور این روزها میزبان شادی های مومنانه دهه کرامت باشد.

 

حضور کاروان های زیر سایه خورشید در شهرها و روستاهای مختلف و دورگردانی پرچم مطهر حرم امام رضا(ع) در بین مردم شهرها و روستاها، اجرای مراسم جاروزنی خادمیاران رضوی در گلزارهای شهدا، برگزاری مسابقات متعدد کتابخوانی، گره گشایی از محرومان به نام و یاد امام رضا(ع) و خواهر کریمه شان، حضور خادمان آستان قدس رضوی در گلزارهای شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنها ازجمله ویژه برنامه هایی است که از ابتدای دهه کرامت آغاز شده و استقبال چشمگیر مردمی را در پی داشته است.

 

 

 

 

 

 

تهیه و توزیع کمک های مومنانه، برگزاری جشن های خیابانی و نیز مراسم های مسجدی و هیئتی، آغاز به کار جشنواره هایی همچون آسمان هشتم، خدمت کریمانه و جهاد تبیین عالمانه، برگزاری اجتماعات متعدد در روز دختر با عناوینی همچون دختران آفتاب و ... از دیگر اقداماتی است که در دهه کرامت انجام شده و تا سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

آنچه این روزها در بزرگداشت دهه کرامت در حال انجام است، ثابت می کند که وقتی نام امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در میان باشد، مردم خودجوش و مشتاقانه به میدان می آیند و برای عرض ارادت سر از پا نمی شناسند.

 

   

پایان پیام/ 9