حمایت از مساجد همنام با امام رضا(ع) در ایام دهه کرامت
حمایت از مساجد همنام با امام رضا(ع) در ایام دهه کرامت

حمایت از مساجد همنام با امام رضا(ع) در ایام دهه کرامت

حجت‌الاسلام صادق‌زاده از حمایت‌ مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از مساجد همنام و مزین به القاب امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.
شناسه خبر : 1182815 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۶

حجت الاسلام «جواد صادق زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام حمایت مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران از مساجد همنام و مزین به القاب امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) به مناسبت دهه کرامت، اظهار کرد: از مساجد همنام با این بزرگواران خواسته شده است که از ۱۸ خرداد برای دریافت بسته فرهنگی به مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران مراجعه کنند.

 

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران بیان کرد: ضمن حمایت های فرهنگی، این مرکز از این مساجد حمایت مالی هم دارد و قرار است به مساجدی که مزین به نام امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) هستند،۱۰ میلیون تومان مساعدت مالی صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: نمایندگان ائمه جماعات مساجد مجری طرح تا پایان وقت اداری ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ می توانند همراه با مهر مسجد به مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران واقع در چهارراه ابوسعید مراجعه کنند و از حمایت های ویژه این مرکز به مناسبت دهه کرامت بهره مند شوند.

پایان پیام/ 40