کلیپ رحلت امام خمینی (ره) در کانون «دوستان ‌آسمانی» به نمایش درآمد
کلیپ رحلت امام خمینی (ره) در کانون «دوستان ‌آسمانی» به نمایش درآمد

کلیپ رحلت امام خمینی (ره) در کانون «دوستان ‌آسمانی» به نمایش درآمد

گواهیان گفت: به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گوشه هایی از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تشییع با شکوه ایشان ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان ‌آسمانی» به نمایش در آمد.
شناسه خبر : 1182754 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سالروز ارتحال امام خمینی (ره) فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت این بزرگمرد نظام جمهوری اسلامی است تا شاخصه‌های ایشان را به نسل جوان انقلاب معرفی کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این کانون فرهنگی هنری در ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با برگزاری آیین های مختلف در راستای تبیین شخصیت و مقام رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایفای نقش کرده است.

 

وی بیان کرد: به همت بچه های مسجد در این کانون، و در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، علاوه بر برگزاری آیین بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، کلیپ رحلت امام نیز به نمایش درآمد.

 

گواهیان عنوان کرد: در این کلیپ بخش هایی از لحظات آسمانی شدن حضرت امام (ره) به همراه آیین باشکوه تدفین و تشییع ایشان به تصویر کشیده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز مستند «روح الله» در این کانون فرهنگی هنری به نمایش در آمده است، خاطرنشان کرد: این مستند، جامع ‌ترين مجموعه درباره تاريخچه زندگی امام خمينی (ره)، بوده كه در ۱۰ قسمت ساخته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم با اشاره به اینکه مستند «روح الله»، شامل مصاحبه ‌هايی با بيش از ۶۰ شخصيت بين‌المللی از كشورهای ايران، عراق، تركيه، سوريه، مصر، فلسطين، فرانسه و لبنان است، افزود: مستند «روح الله» در آستانه ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به اکران در آمده است.

 

گواهیان عنوان کرد: همچنين بالغ بر ۱۰ هزار قطعه عكس و تصاوير ناب تلويزيونی كه بسياری از آن‌ها برای اولين مرتبه نمايش داده شده‌اند در اين مجموعه به كار رفته است.

 

پایان پیام/ 691