برگزاری کلاس های قرآنی ویژه فصل تابستان در کانون «شهید برزگران» گراش
برگزاری کلاس های قرآنی ویژه فصل تابستان در کانون «شهید برزگران» گراش

برگزاری کلاس های قرآنی ویژه فصل تابستان در کانون «شهید برزگران» گراش

قنبری از برگزاری کلاس های قرآنی ترم تابستان ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش خبر داد.
شناسه خبر : 1182605 تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۰

«علیرضا قنبری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: ویژه برنامه های فصل تابستان کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش در حال برنامه ریزی و اجرا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» گراش افزود: بخشی از این برنامه ها به برگزاری کلاس های قرآنی اختصاص دارد که ویژه کودکان و نوجوانان است.

 

وی با بیان اینکه کلاس های قرآنی در این کانون فرهنگی هنری در رشته های روخوانی و روان خوانی است، عنوان کرد: همچنین مفاهیم و حفظ موضوعی آیات در برنامه های قرآنی کانون «شهید برزگران» برنامه ریزی شده است.

 

قنبری با اشاره به برگزاری برنامه های جذاب جانبی ویژه بچه های مسجد در کنار کلاس های قرآنی کریم، عنوان کرد: مسابقه فوتبال، استخر شنا و جنگ شادی دیگر برنامه های این کانون در فصل تابستان است.

 

وی ادامه داد: همچنین اردوهای فرهنگی و تفریحی و سفر زیارتی مشهد مقدس از دیگر برنامه های جانبی کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش در پایان از علاقمندان شرکت در این برنامه ها دعوت کرد تا با حضور در این کانون واقع در مسجد «حاج فتح الله» جهت نام نویسی اقدام کنند.

پایان پیام/ 691