تجلیل از مقام معنوی امام جمعه فقید جهرم توسط بچه های مسجد در کانون «سلاله پاکان»
تجلیل از مقام معنوی امام جمعه فقید جهرم توسط بچه های مسجد در کانون «سلاله پاکان»

تجلیل از مقام معنوی امام جمعه فقید جهرم توسط بچه های مسجد در کانون «سلاله پاکان»

بهمن زادگان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» با حضور در مرقد امام جمعه فقید جهرم به مقام معنوی وی ادای احترام کردند.
شناسه خبر : 1182584 تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آیت الله «سید حسین آیت اللهی» مجاهد نستوه و مبارزی خستگی ناپذیر بود که سالیان عمر خود را در هدایت مردم و جهاد برابر ظالمان روزگار به ویژه حکومت منحوس پهلوی صرف کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» جهرم افزود: مسجد «صاحب الزمان (عج)» که امروز کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» در آن قرار دارد روزگاری به عنوان محل اقامه نماز و هدایت گری مردم توسط امام جمعه فقید جهرم بوده است.

 

وی بیان کرد: امروز نیز در غیاب این سلاله پاک رسول الله (ص)، یاد و خاطره آن بزرگمرد همچنان در این مسجد و کانون فرهنگی هنری جاری و ساری بوده و برنامه هایی نیز به منظور پاسداشت مقام آیت الله آیت اللهی برگزار می شود.

 

بهمن زادگان خاطرنشان کرد: بدین مظور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین سالروز قیام 15 خرداد، با حضور در گلزار شهدای «رضوان» و جوار مرقد آیت الله آیت اللهی نسبت به مقام معنوی این عالم ربانی ادای احترام کردند.

 

وی عنوان کرد: در این مراسم علاوه بر اعضای کانون، اهالی مسجد، نمازگزاران و دیگر شهروندان نیز حضور داشته و با قرائت فاتحه به روح پرفتوح آیت الله آیت اللهی، یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» در پایان اظهار کرد: شرکت کنندگان در این برنامه همچنین با قرائت جمعی سوره «واقعه» ثواب آن را به روح امام امت، شهدای والامقام انقلاب به ویژه شهدای بزرگوار ۱۵ خرداد، مرحوم آیت الله آیت اللهی و همسرشان اهدا کردند.

 

پایان پیام/ 691