بچه مسجدی های کانون شهید باکری در تدارک برپایی جشن های دهه کرامت
بچه مسجدی های کانون شهید باکری در تدارک برپایی جشن های دهه کرامت

بچه مسجدی های کانون شهید باکری در تدارک برپایی جشن های دهه کرامت

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به مناسبت دهه کرامت به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری در ۳۰ نقطه از روستاهای محروم و دور افتاده جنوب کرمان به ویژه بخش جازموریان جشن های دهه کرامت برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1182557 تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت دهه کرامت به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری در ۳۰ نقطه از روستاهای محروم و دور افتاده جنوب کرمان به ویژه بخش جازموریان جشن های دهه کرامت برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این جشن ها همراه با اجرای مولودی و سخنرانی درباره سبک زندگی و سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

 

وی ابراز کرد: در کنار جشن های دهه کرامت ایستگاه های صلواتی نیز در این مناطق راه اندازی می شود.

 

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: اعضای کانون در این ایستگاه ها شربت و شیرینی توزیع می کنند و همچنین پشت ماشین ها را جملاتی با مضمون ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) می نویسند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب  اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی با کریمان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در دهه کرامت است.

 

وی اضافه کرد: این مسابقه با محوریت کتاب سیره اخلاقی امام رضا (ع) برگزار می‌شود بنابراین علاقمندان می توانند از طریق ارسال پیام به شماره ۰۹۳۵۱۶۴۷۸۰۲ فایل کتاب و سوالات مسابقه را دریافت کنند.

 

حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: آخرین مهلت شرکت در مسابقه با کریمان ۲۱ خرداد است و روز ۲۲ خرداد ماه مراسم قرعه کشی برگزار می‌شود و به نفرات برتر جوایزی ارزنده و نفیسی همچون کمک هزینه سفر مشهد مقدس و کارت هدیه اهدا می شود.

پایان پیام/ 586