برگزاری برنامه کوهنوردی به صورت هفتگی در کانون «مشکات الرضا (ع)»
برگزاری برنامه کوهنوردی به صورت هفتگی در کانون «مشکات الرضا (ع)»

برگزاری برنامه کوهنوردی به صورت هفتگی در کانون «مشکات الرضا (ع)»

رحیمی از برگزاری برنامه کوهنوردی به صورت هفتگی با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1182425 تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۹

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در میان فعالیت های دینی و فرهنگی کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)»، توجه به ورزش و اوقات فراغت نیز مد نظر قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: علاوه بر اجرای برنامه های متنوع ورزشی و اردویی در این کانون فرهنگی هنری، برنامه کوهنوردی نیز در میان این برنامه ها گنجانده شده است.

 

وی بیان کرد: بدین منظور، آنچه به عنوان برنامه های ثابت در این کانون مورد توجه قرار گرفته، برگزاری برنامه کوهنوری است که روزهای تعطیل به ویژه جمعه ها ویژه این ورزش مفرح قرار گرفته است.

 

رحیمی عنوان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» هر صبح جمعه، یک مسیر کوهنوردی را در برنامه خود قرار داده و کوهپیمایی می کنند.

 

وی گفت: بچه های مسجد در آخرین برنامه کوهنوردی، ارتفاعات «دره گرگ و میش» را پیمودند تا یک روز مفرح با چاشنی ورزش و سلامتی را رقم بزنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم در پایان اظهار کرد: این برنامه هر هفته به اجرا در می آید و بچه های مسجد می توانند هر صبح جمعه در مسجد حضور پیدا کرده و به اتفاق دیگر دوستان خود به یکی از ارتفاعات شهرستان جهرم صعود کنند.

 

پایان پیام/ 691