پاسداری از آرمان های امام راحل و رهبری گامی برای اعتلای نظام
پاسداری از آرمان های امام راحل و رهبری گامی برای اعتلای نظام

پاسداری از آرمان های امام راحل و رهبری گامی برای اعتلای نظام

حجت الاسلام باقری گفت: پاسداری از آرمان های والای امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری گامی مهم برای اعتلای نظام است.
شناسه خبر : 1182400 تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امام راحل يكي از تاثيرگذارترين اشخاص قرن اخير و الگوي خيلي از آزاديخواهان و انقلابیون جهان است که گفتن از این مرد بزرگ تاریخ از وظایف تک تک ماست.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم به معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که باید این ارزش بزرگ به نسل جدید منتقل شود.

 

وی خاطر نشان کرد: چهاردهم خرداد 1368 مردی اثرگذار برای انقلاب و اسلام را از دست دادیم و اکنون در ادامه راهش همه ما باید گوش به فرمان خلف صالح ایشان رهبر انقلاب باشیم و با ولایتمداری در مسیر امام و رهبری حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام باقری گفت: پاسداری از آرمانهای والای امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری گامی مهم برای اعتلای نظام است.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: برگزاری بزرگداشت امام راحل و ویژه برنامه های این ایام در واقع نوعی بصیرت افزایی است که همه ما باید در این راستا تلاش کرده و ارزش ها را به نسل جدید منتقل کنیم.

 

وی یادآور شد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مکتب امام و راه و روش آن امام راحل است که اندیشه های امام با استفاده از رهنمودهای رهبری جامعه را به اقتدار بیشتر برساند.

 

پایان پیام/ 175