برگزاری نشست بصیرتی با عنوان «امام و کودکان» در مسجد خشکرودبار
برگزاری نشست بصیرتی با عنوان «امام و کودکان» در مسجد خشکرودبار

برگزاری نشست بصیرتی با عنوان «امام و کودکان» در مسجد خشکرودبار

وحدانی از برگزاری نشست بصیرتی با عنوان «امام و کودکان» به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خبر داد.
شناسه خبر : 1182156 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: شاید از مهمترین اندیشه‌های تربیتی امام خمینی(ره) بتوان مهربانی ایشان نسبت به کودکان را یاد کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: همسر امام راحل در این مورد نقل کرده‌اند که: «‌امام نسبت به بچه های کوچک به قدری مهربان و صبور هستند که آدم حیرت می کند. از‌ ناراحتی و بیماری فرزندانشان بسیار ناراحت می شوند و در مراجعه به دکتر عجله‌ می کنند. از توجه زیادی که به مریض پیدا می کنند ناراحتی شان را درک می کنم.‌»

 

وی گفت: کانون زینبیه(س) بر آن شد تا به مناسبت سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) اقدام به برگزاری نشست بصیرتی با عنوان «امام و کودکان» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار کند.

 

وحدانی تصریح کرد: ختم سوره حمد و توحید هدیه به روح پرفتوح امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد و برگزاری مسابقه دارت از دیگر برنامه‌های این کانون در ایام 14 و 15 خرداد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار با تاکید به اینکه ترویج افکار حضرت امام در بین نسل امروز جامعه یک ضرورت بسیار مهم و اساسی است خاطرنشان کرد: ترویج افکار امام و سبک زندگی امام(ره) در جامعه فرصت خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی است زیرا زندگی امام برگرفته از زندگی و آداب ائمه اطهار(ع) بود.

پایان پیام/ 526