مساجد شهرستان باشت میزبان کارگاه‌ های آموزشی «سبک زندگی اسلامی»
مساجد شهرستان باشت میزبان کارگاه‌ های آموزشی «سبک زندگی اسلامی»

مساجد شهرستان باشت میزبان کارگاه‌ های آموزشی «سبک زندگی اسلامی»

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از برپایی کارگاه‌های آموزشی «سبک زندگی اسلامی» در مساجد این شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 1182112 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پرویز مددی در حاشیه برپایی کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی در این شهرستان، گفت: یکی از اولویت‌های مهم این اداره ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی در میان خانواده‌ها در سطح شهر و روستاهای حومه است.

 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با تاکید بر اینکه سبک زندگی اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای زندگی خانواده‌ها و به ویژه جوانان باشد، افزود: سبک زندگی پیامبران و ائمه اطهار(ع) می‌تواند چراغ راه برای انتخاب بهترین نوع و سبک زندگی باشد.
 
 
وی عنوان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در میان خانواده‌های ایرانی بوده و ضروری بوده با برنامه‌ریزی صحیح و کار فرهنگی با این نقشه دشمنان مقابله کنیم و سبک زندگی اسلامی را در میان خانواده‌ها ترویج دهیم.
 
 
مددی افزود: در همین راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت برپایی کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی در مساجد شهر و روستاهای تابعه را در دستور کار قرار داده است.
 
 
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: کارگاه‌ های آموزشی سبک زندگی اسلامی ابتدا در مسجد امام سجاد(ع) باشت و مسجد امام حسین(ع) روستای سرآبیز برپا شده و به زودی در دیگر مساجد شهر و روستاهای حومه برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 82