ویژه‌برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت/از برپایی شب شعر تا جشنواره تئاتر رضوی
ويژه‌برنامه‌هاي بنياد بين‌المللي امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت/از برپايي شب شعر تا جشنواره تئاتر رضوي

ویژه‌برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت/از برپایی شب شعر تا جشنواره تئاتر رضوی

رفائي، در تشريح برنامه‌هاي بنياد بين‌المللي امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت؛ از برپايي پنج شب شعر و همچنين برگزاري جشنواره‌هاي مختلف از جمله جشنواره تئاتر رضوي خبر داد.
شناسه خبر : 37978 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

«سید جواد رفائی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌‌ای (فهما)، در تشریح فعالیت‌ها و ویژه‌برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت اظهار کرد: برای اولین‌بار مجموعه 10 قسمتی به همت بنیاد امام رضا(ع) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان با همکاری صدا و سیما و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی تهیه شده است که قرار است از شبکه پویا پخش شود.

مشاور فرهنگی هنری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) افزود: همچنین برگزاری پنج شب شعر با حضور شاعران ملی در پنج شهر کشور از دیگر فعالیت‌های بنیاد به مناسبت دهه کرامت محسوب می شود که تاکنون برپایی این رویداد ادبی در شهرهای مشهد، قم، شیراز و رشت و طبس قطعی شده است.


وی در ادامه گفت: از سوی دیگر 14 و نیم گیگابایت محتوا در رشته‌های مختلف هنری و موضوعات فرهنگی در قالب پوستر و متن از سوی بنیاد تهیه شده است که ویژه فضای مجازی در اختیار نهادها و دستگاه ها قرار می گیرد.


رفائی با اشاره به برپایی جشنواره‌های سالانه امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت افزود: جشنواره تئاتر رضوی، جشنواره «نامه ای به امام رضا(ع)»، جشنواره مکتوب رضوی از جمله مواردی است که در این ایام مبارک برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه همه جشنواره های دوره نوزدهم در ایام دهه کرامت امسال به پایان می رسد.


وی در پایان گفت: امسال اجرای «حجت اشرف زاده» خانواده خراسانی و مطرح کشورمان برای جشنواره امام رضا(ع) در کتابخانه مرکزی سالن قدس برگزار می شود.