فیلم سلام فرمانده بچه مسجدی های جازموریان بر روی آنتن شبکه ۳ صدا و سیما
فیلم سلام فرمانده بچه مسجدی های جازموریان بر روی آنتن شبکه ۳ صدا و سیما

فیلم سلام فرمانده بچه مسجدی های جازموریان بر روی آنتن شبکه ۳ صدا و سیما

بهزاد فلاح نژاد گفت: فیلم کوتاه اجرای سرود سلام فرمانده بچه های مسجدی جازموریان بر روی آنتن شبکه صدا و سیما رفت.
شناسه خبر : 1181995 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۲۵

«بهزاد فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: فیلم کوتاه اجرای سرود سلام فرمانده بچه های مسجدی جازموریان بر روی آنتن شبکه صدا و سیما رفت.

 

این فعال فرهنگی جنوب کرمانی در این باره، بیان کرد: ظهر امروز هم زمان با میلاد سراسر نور حضرت معصومه (س) این اثر تولیدی راس ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه از شبکه ۳ صدا و سیما پخش شد.

 

وی ابراز کرد: خدا را شاکرم که اخلاص بچه های مسجد امام رضا (ع) جازموریان در اجرای سرود زیبای سلام فرمانده موجب شد تا این اثر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته باشد به طوری که مورد توجه صدا و سیما قرار گرفت.

 

 

فلاح نژاد تهیه فیلم، کلیپ و عکس را یکی از علاقه مند های خود بیان کرد و افزود: چند سالی است که با حضور در مناطق روستایی و محروم جازموریان سعی می کنم ظرفیت های منطقه را در قالب کلیپ، فیلم و عکس انعکاس دهم.

 



این فعال فرهنگی و اجتماعی جنوب کرمانی یاد آور شد: در آخرین سفری که به مناطق محروم جازموریان داشتم از علاقه دانش آموزان دهه نودی مسجد امام رضا (ع)  روستای مختار آباد میاندارن نسبت به اجرای سرود سلام فرمانده با خبر شدم و تصمیم گرفتم فیلمی از اجرای آنها تولید کنم.

 

وی با اشاره به این که فیلم کوتاه سلام فرمانده با کمترین امکانات تولید شده است، تاکید کرد: هدفم این بود تا هم اجرای زیبای بچه های جازموریان دیده شود و هم همگان به استعدادهای فرزندان محروم ترین نقاط کشور پی ببرند.

 

فلاح نژاد اضافه کرد: بچه های جازموریان دارای استعدادهای بالقوه ای هستند که باید شناسایی و شکوفا شوند و تحقق این مهم نیازمند حمایت مسئولین است.

 

این فعال فرهنگی و اجتماعی جنوب کرمانی خود را پرورش یافته مسجد صاحب الزمان (عج) روستای هیرشاه آباد دانست و عنوان کرد: مساجد بهترین مکان برای شناسایی و پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان هستند و می توان هنرمندانی متعهد در دل مساجد تربیت کرد.

پایان پیام/ 586