برگزاری مسابقه نقاشی «من و امام رضا (ع)» در کانون «امام رضا (ع)» گراش
برگزاری مسابقه نقاشی «من و امام رضا (ع)» در کانون «امام رضا (ع)» گراش

برگزاری مسابقه نقاشی «من و امام رضا (ع)» در کانون «امام رضا (ع)» گراش

مقتدری از برگزاری مسابقه نقاشی «من و امام رضا (ع)» همزمان با دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش خبر داد.
شناسه خبر : 1181858 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع)، بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این مسابقه نقاشی با عنوان «من و امام رضا (ع)» ویژه دانش آموزان گراشی برنامه ریزی شده و کودکان و نوجوانان سه تا 12 ساله می توانند در آن شرکت کنند.

 

وی به محورهای مسابقه نقاشی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برای این مسابقه نقاشی محورهایی همچون نماز، حجاب و سفر در نظر گرفته شده است.

 

مقتدری به جزییات مسابقه نقاشی «من و امام رضا (ع)» اشاره کرد و بیان داشت: آثار ارسالی به این مسابقه باید خلاقانه و بر اساس ذهنیت کودکان باشد.

 

وی با اشاره به اینکه نقاشی ها نباید کپی شده باشد، بیان کرد: ارسال نقاشی در سبک های مختلف آزاد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه اشاره و آن را تا 19 خردادماه جاری عنوان کرد و گفت: آثار باید به کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» تحویل داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه پس از داوری آثار به برترین ها جویزی اهدا می شود، گفت: در پایان این مسابقه به هشت نفر برتر جوایزی به رسم یادبود از سوی این کانون فرهنگی هنری اهدا می شود.

پایان پیام/ 691