کلاس آموزشی فوتسال در کانون ‌«دوستان آسمانی» برگزار می شود
کلاس آموزشی فوتسال در کانون ‌«دوستان آسمانی» برگزار می شود

کلاس آموزشی فوتسال در کانون ‌«دوستان آسمانی» برگزار می شود

گواهیان از برگزاری دوره آموزشی فوتسال ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1181863 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۰

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با آغاز فصل تابستان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کلاس های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و... ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود: بدین منظور و در دومین گام به همت تربیت بدنی این کانون فرهنگی هنری کلاس آموزشی فوتسال در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی بیان کرد: در این دوره، آموزش رشته ورزشی فوتسال از ابتدا و به روش اصولی به وسیله مربیان متبحر به بچه های مسجد آموزش داده می شود.

 

گواهیان عنوان کرد: مربیان این دوره آموزشی نیز بچه های مسجد و از مربیان برجسته رشته فوتسال بوده است که هر سال این کلاس آموزشی را ویژه بچه های مسجد برگزار می کند.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری کلاس فوتبال در این کانون فرهنگی هنری، خاطرنشان کرد: بدین منظور روزهای، شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و در نوبت عصر ادوره آموزشی فوتسال ویژه بچه های مسجد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه بچه های مسجد می توانند برای شرکت در این کلاس ها تا  ۲۰ خردادماه نام نویسی کنند، گفت: علاقمندان جهت نام نویسی به مسئول گروه خود مراجعه کنند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه کلاس فوتسال در این کانون فرهنگی هنری از ۲۱ خردادماه آغاز می شود، اظهار کرد: سایر کلاس های تابستانی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» نیز به مرور اعلام می شود.

پایان پیام/ 691