تدارک کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت دهه کرامت/از برگزاری برنامه‌های آموزشی تا تجلیل از دختران مددجوی نخبه
تدارک کميته امداد امام خميني (ره) به مناسبت دهه کرامت/از برگزاري برنامه‌هاي آموزشي تا تجليل از دختران مددجوي نخبه
مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

تدارک کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت دهه کرامت/از برگزاری برنامه‌های آموزشی تا تجلیل از دختران مددجوی نخبه

عبادي، با اشاره به فعاليت‌هاي متعدد کميته امداد امام خميني (ره) به مناسبت دهه کرامت در سراسر کشور از برگزاري برنامه‌هاي آموزشي به مناسبت اين ايام و همچنين تجليل از دختران مددجوي نخبه خبر داد.
شناسه خبر : 37942 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۳۷

«جواد عبادی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، درباره ویژه‌برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: طراحی، فضاسازی محیطی و اجرای برنامه‌های متنوع، محور و زیرساخت همه فعالیت‌ها به مناسبت این ایام را تشکیل می دهد؛ ضمن اینکه در طول دهه کرامت پخش سرود، توزیع شیرینی و مولودی‌خوانی در ادارات و مراکز تابعه مورد توجه خواهد بود.


مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن اشاره به برخی برنامه ها در سطح ادارات و مراکز تابعه ادامه داد: برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی با موضوع انس و الفت در خانواده و روابط والدین با فرزندان و همچنین روابط فرزندان با یکدیگر با تأسی از سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) ویژه خانواده‌های مورد حمایت از دیگر فعالیت هایی است که به مناسبت دهه کرامت اجرا خواهد شد.

وی با تاکید نسبت به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول دهه کرامت به ویژه روزهای ولادت حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و روز گرامیداشت حضرت احمد بن موسی (ع) و همچنین امامزادگان و بقاع متبرکه گفت: علاوه بر این، نشست مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان ها با دختران نخبه و دارای استعداد برتر که مورد حمایت هستند از جمله برنامه های این ایام به شمار می رود.

عبادی افزود: عیادت از مددجویان بیمار و سالمند و دلجویی از آنها، هماهنگی به منظور حضور خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) در یکی از مراسم‌های تدارک دیده شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در دفاتر استانی، دعوت عمومی به شرکت در مسابقه کتابخوانی دخترماه ویژه دختران بالای 16 سال با همکاری امور بانوان از طریق عضویت در سامانه «یادوین» از دیگر فعالیت ها است.

وی ادامه داد:  از دیگر برنامه‌های این دهه می توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی «دختر ماه»، ویژه مددجویان دختر و کارکنان کمیته امداد اشاره کرد که در سامانه آموزشی «یادوین» درحال برگزاری است.

مدیرکل فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: باتوجه به قرارگیری ١٤ خرداد در ایام دهه کرامت؛ گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛ شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از جمله برنامه‌هایی است که ویژه این ایام در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های مهم این دهه، با هدف تجلیل از دختران نخبه تحت پوشش، اردویی 3 روزه در شهر مقدس قم مصادف با روز دختر است که هم اکنون درحال برگزاری است.