برگزاری مسابقه ادبی هنری «ریحانه» بمناسبت میلاد حضرت معصومه (س)
برگزاری مسابقه ادبی هنری «ریحانه» بمناسبت میلاد حضرت معصومه (س)

برگزاری مسابقه ادبی هنری «ریحانه» بمناسبت میلاد حضرت معصومه (س)

شفیعی از برگزاری مسابقه ادبی هنری «ریحانه» در آستانه میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز هفته کرامت ویژه بانوان در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.
شناسه خبر : 1181661 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۴۰

«محمدجعفر شفیعی»  ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، از برگزاری مسابقه ادبی هنری «ریحانه» در آستانه میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز هفته کرامت ویژه بانوان در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در طول تاریخ اسلام بانوان فداکار، شجاع و دلسوزی وجود داشتند که حضرت معصومه (س) یکی از چهره های درخشان و بی همتا بین آنان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه سیره زندگی و ویژگی های شخصیتی و رفتاری حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران مسلمان ایرانی است، افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) از زنان عفیف و پاکدامن روزگار بود که دختران و زنان جامعه باید به تبعیت از آن بانوی گرامی، حیا را بزرگترین سرمایه خود و حجاب را برگه زرین وقارشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه امروزه زنان و دختران جامعه ما با الگوگرفتن از سیره حضرت معصومه (س) به نقش و جایگاه واقعی خود در جامعه دست پیدا کرده اند، خاطر نشان کرد:  امروز دشمن در جامعه کنونی ما از فضاهای مجازی که خود عرصه وسیع و ارزشمندی برای استفاده و تبلیغ معارف اسلامی است، محبت و لطافت دختران ما را هدف گرفته اند و می خواهند این قشر عظیم و تأثیرگذار جامعه را از درون تخریب کنند.

شفیعی تصریح کرد: دختران پاکترین و معصوم ترین عضو جامعه بشری هستند که در اعصار و جوامع مختلف همواره تحت کوته بینی ها و فرومایگی انسان هایی با افکار پلید و سطحی نگر به مشکلات  عدیده ای دچار می شدند، اما امروز جایگاهی والا و شایسته در جامعه برای خود کسب کرده و به عنوان نسلی موفق و پویا در جامعه به ایفای نقش سازنده خود می پردازند.

وی در پایان در رابطه با شرایط شرکت در این مسابقه ادبی هنری یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در  زمینه های مختلف نقاشی، دلنوشته و شعر و همچنین متن ادبی حداکثر تا 20 خردادماه 1401 به نشانی zzp258@gmail.com ارسال کنند و به 14 نفر از آثار برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/ 130