حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال خداداده» به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد
حجت‌الاسلام و المسلمين «کمال خداداده» به عنوان رئيس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد

حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال خداداده» به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد

طي حکمي از سوي نماينده ولي فقيه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي؛ حجت‌الاسلام و المسلمين «کمال خداداده» به عنوان رئيس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد.
شناسه خبر : 37928 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدحسین موسی‌پور» نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال خداداده» را به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است:
بازخوانی و بازفهمی زیبایی‌شناسی‌های اخلاقی، رفتاری و علمی خاندان با کرامت در آغاز ماه ذیقعده با تولد حضرت فاطمه معصومه(س) بزرگ‌بانویی از جنس امامت و روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در میانه این دهه و میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) حسن ختام این دهه بوده و بستری برای صعود به قله‌های رفیع تعالی معنوی فراهم ساخته و نسل امروز در فرا راه‌های معرفتی از این هویت‌های ناب و الگوهای اصیل کسب فیض نموده و در طوفان فتنه‌ها و حوادث بیمه خواهند شد.


شناخت ابعاد شخصیت این الگوهای بی‌بدیل انسانیت، نیاز جامعه امروز به خصوص نسل جوان است که حلقه وصلی مهم در زنجیره تمدن ایرانی اسلامی و میقاتی برای حج علمی-فرهنگی در تاریخ جهان اسلام به خصوص تشیع محسوب شده و کانونی برای بصیرت‌افزایی و معرفت بخشی در ابعاد ملی و فراملی گردیده است.


بی شک بن‌مایه‌های معرفتی انقلاب اسلامی از سرچشمه‌های فیض ناب اهل‌بیت(ع) بهره گرفته و تبیین زندگانی خاندان عصمت و طهارت، دیوان بزرگ شعر معرفت و چراغ راه هدایت در عصر جدید خواهد شد و این دهه با برکت، فرصتی برای بازتبیین ظرفیت‌های نهفته در فرهنگ اصیل دینی و ترویج ولایت‌مداری است.

با عنایت به رویکرد و سیاست‌های جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و لبیک‌گویی به جهاد تبیین، نظر به تجارب ارزنده و مسئولیت‌پذیری، جنابعالی را به عنوان «رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت» منصوب می‌نمایم.


امید است با تشریک مساعی، هم‌افزایی و بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در اعتاب مقدسه، حوزه‌های علمیه، تمامی سازمان‌ها، مراکز علمی و اجرایی، شبکه‌های گسترده مردمی، سازمان های مردم‌نهاد، دانشگاه‌ها و فرهیختگان و فرزانگان گام‌های موثر و جدی بردارید.


مزید توفیقات شما را در سایه‌سار توجهات بقیه‌الله الاعظم امام زمان (عج الله فرج الشریف) و تحقق منویات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند متعال خواهانم.


محمدحسین موسی‌پور 
نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی