پویش «مردم امام» با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود
پويش «مردم امام» با همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور برگزار مي‌شود

پویش «مردم امام» با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود

پويش «مردم امام» به مناسبت سالروز ارتحال جانسوز امام خميني (ره) با همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 37927 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پویش «مردم امام» را برگزار می کند.


این پویش به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می شود.


بر پایه این گزارش، علاقه مندان به شرکت در پویش «مردم امام» می توانند خاطرات خود، اقوام و نزدیکان از زندگی امام، رحلت امام، انتصاب رهبر معظم انقلاب و سالگرد امام؛ را با ضبط و ارسال ویدئو، با نسل های جدید انقلاب به اشتراک بگذارند.


فیلم های ارسالی باید به صورت افقی و حداکثر 3 تا 5 دقیقه بدون هرگونه حرکت و تدوین باشد؛ ضمن اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را به همراه مشخصات فردی (نام، نام خانوادگی، استان، کد ملی) از طریق پیام رسان های ایتا، گپ، واتساپ و تلگرام به شماره 09046003032 ارسال کنند.


گفتنی است مهلت ارسال آثار 15 خرداد همزمان با میلاد امام رضا(ع) است و به 200 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه هدیه 1/000/000 ریالی تقدیم می شود.