بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) میلاد حضرت معصومه (س) را جشن می گیرند
بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) میلاد حضرت معصومه (س) را جشن می گیرند

بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) میلاد حضرت معصومه (س) را جشن می گیرند

محبوبه جبالبارزی گفت: امشب جشن میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شود.
شناسه خبر : 1181284 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از اجرای  برنامه های ویژه دهه کرامت، گفت: در اولین اقدام با کمک بچه مسجدی عضو کانون فضای بیرونی و داخلی مسجد متناسب با این ایام مبارک آذین بندی و چراغانی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) بیان کرد: امشب جشن میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شود.

 

وی با بیان این مطلب که این جشن همراه با برنامه های شاد و متنوع است، افزود: از برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در این جشن، می توان به مولودی خوانی، سخنرانی، اجرای مسابقه، قرعه کشی و اهدای جوایز اشاره کرد.

 

جبالبارزی اظهار کرد: از آنجایی که امسال سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد مصادف با دهه کرامت است بنابراین در نظر داریم در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ایستگاه صلواتی به یاد امام راحل و شهدا برپا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: همچنین هم زمان با شب ارتحال امام خمینی (ره) مراسم سوگواری همراه با سخنرانی در مسجد برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: جمعه ۲۰ خرداد ماه نیز جشن باشکوه ولادت امام رضا (ع) همراه با اهدای جوایز به نام های رضا برگزار می شود.

 

جبالبارزی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه کرامت اجرای طرح شنبه های کتاب با محوریت معرفی کتابی از زندگی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: تولید محتوا با موضوع دهه کرامت از سایر برنامه های ویژه این دهه مبارک است و در همین راستا احادیثی از امام رضا (ع) درباره سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی منتشر می شود.

پایان پیام/ 586