برنامه های پیشنهادی دهه کرامت کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام شد
برنامه های پیشنهادی دهه کرامت کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام شد

برنامه های پیشنهادی دهه کرامت کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام شد

مجید خوبی زاده گفت: هر ساله در آستانه ورود به دهه کرامت یکسری ویژه برنامه در قالب بسته پیشنهادی برای اجرا در این دهه به کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام می شود امسال نیز ۱۳ عنوان برنامه پیشنهادی به آنها اعلام شده است. 
شناسه خبر : 1181243 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۰۷

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از ارائه پرنامه های پیشنهادی دهه کرامت به کانون های مساجد منطقه خبر داد و گفت: هر ساله در آستانه ورود به دهه کرامت یکسری ویژه برنامه در قالب بسته پیشنهادی برای اجرا در این دهه به کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام می شود امسال نیز ۱۳ عنوان برنامه پیشنهادی به آنها اعلام شده است. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: یکی از این برنامه های پیشنهادی این بسته، برگزاری جشن های دهه کرامت است که هم زمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه دارند.

 

وی افزود: این جشن ها می تواند در قالب جشن های ویژه دختران، جشن خوبی ها، جشن تولد اعضای کانون که در ایام دهه کرامت متولد شده اند و همچنین جشن های تکلیف باشد.

 

خوبی زاده ابراز کرد: اجرای مسابقات فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه های پیشنهادی دهه کرامت برشمرد و بیان کرد: در این دهه کانون های مساجد می توانند مسابقه کتابخوانی پیرامون سبک زندگی و سیره حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را برگزار کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: علاوه بر این مسابقات دهه کرامت می تواند در قالب مسابقات پیامکی با موضوع زیارتنامه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، نقاشی، دلنوشته، حفظ ۴۰ حدیث از امام رضا (ع) و مسابقات ورزشی برگزار شوند.

 

وی اضافه کرد: کانون های مساجد جنوب کرمان می توانند با اجرای پویش #خادم الرضا در قالب رزمایش های مواسات و همدلی به مردم نیازمند خدمت رسانی کنند.

 

خوبی زاده اظهار کرد: علاوه بر این کانون های مساجد می توانند در راستای ترویج فعالیت های قرآنی، محافل انس با قرآن کریم را در دهه مبارک کرامت برگزار کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: طرح شنبه های کتاب مساجد نیز فرصت مغتنمی برای معرفی کتاب هایی پیرامون زندگی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

 

خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا با اجرای برنامه های بزرگداشت دهه کرامت بتوانیم گامی هر چند کوچک در ترویج معارف اهل بیت (ع) برداریم.

پایان پیام/ 586