حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» به عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد
حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» به عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» به عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

«محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» را به عنوان مشاور خود در این وزارتخانه منصوب کرد.
شناسه خبر : 1180367 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۴۹

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «محمدمهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» را به عنوان مشاور خود منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است:

 
حجت‌السلام و المسلمین جناب آقای حبیب‌رضا ارزانی 

 

با عنایت به شناخت از شایستگی، تعهد و خدمات ارزشمند جنابعالی در دوران مسئولیت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر» منصوب می‌شوید.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و با تکیه بر دانش و تجربه‌ای که از آن برخوردارید، با ارایه مشاوره کارشناسی در جهت نیل به اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق باشید.

 

مزید توفق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

 

محمدمهدی اسماعیلی 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 
 
 
گفتنی است حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» که تا پیش از این به عنوان رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور فعالیت می‌کرد؛ دارای تحصیلات سطح چهار حوزه علمیه قم و همچنین دکترای الهیات تطبیقی ادیان از دانشگاه «نامیبیا» است.
 
وی مسئولیت‌های اجرایی و سوابق فرهنگی متعددی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است که از جمله آنها می توان به: رئیس دفتر تبلیغات استان اصفهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مدیر گروه ادیان و عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم‌ و معارف اسلامی، نماینده فرهنگی جمهوری اسلامی و مبلغ در بیش از ۵۰ کشور دنیا از جمله ( نیوزلند، نامیبیا، اندونزی، استرالیا، برزیل، چک، ایرلند، هندوستان، ژاپن، مالزی، فرانسه، آفریقای جنوبی و...، رییس دبیرخانه مهندسی تبلیغات دینی، مدیرعامل خبرگزاری شبستان، رییس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور، فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی، رییس کارگروه اسناد راهبردی ستاد کانون‌های مساجد، رئیس کارگروه مساجد کشور در بزرگداشت دهه فجر، دبیر تخصصی کمیته مساجد اشاره داشت.
 

پایان پیام/ 9