تکریم خواهر شهید «جان محمد عمیق» از شهدای آزادسازی خرمشهر در قاب شکوه مادری
تکريم خواهر شهيد «جان محمد عميق» از شهداي آزادسازي خرمشهر در قاب شکوه مادري
همزمان با سوم خرداد:

تکریم خواهر شهید «جان محمد عمیق» از شهدای آزادسازی خرمشهر در قاب شکوه مادری

خواهر شهيد «جان محمد عميق» از شهداي والامقام هشت سال دفاع مقدس که تاريخ شهادتش در سوم خرداد و عمليات غرور آفرين بيت المقدس ثبت شده، امروز در قالب طرح سه شنبه هاي تکريم و شکوه مادري در بجنورد تقدير شد.
شناسه خبر : 37720 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، «بتول عمیق»، خواهر بزرگوار شهید «جان محمد عمیق» از شهدای جانبرکف سال های پایداری 8 سال دفاع مقدس، که تاریخ شهادتش با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مصادف است، امروز مقارن با این روز تاریخی و غرور آفرین، به دعوت کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عباء بجنورد و ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی در دفتر امام جمعه بجنورد حضور یافت و تکریم شد.

این خواهر شهید، در معرفی برادر گفت:  شهید جان محمد عمیق ۱۳۳۹ در روستای محمدیه بجنورد به دنیا آمد از همان نوجوانی آماده شده بود برای مبارزه و بارها توسط ژاندارمری رژیم شاهنشاهی دستگیر شد.

 وی اضافه کرد: قبل از انقلاب از طرف ژاندارمری به ما قاب عکس خانواده شاه را داده بودند که به دیوار خانه بزنیم. جانمحمد از بجنورد تازه به خانه رسیده بود تا چشمش به قاب عکس افتاد آن را شکست مادرم ناراحت شد و گفت اگر بفهمند دعوایمان می کنند که پدرم وقتی رسید هیچ چیزی نگفت؛ دوستانش می گفتند عکس شاه را از اول کتاب هایش کنده بود.

حجت الاسلام و المسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن اهداء لوح و هدیه یادبود به خواهر شهید از حضور وی قدردانی کرد.

در این مراسم صمیمانه مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی نیز حضور داشت.

 

پایان/