تقدیر شورای اسلامی قم مقدسه از مدیران کانون‌های برتر مساجد این شهر در رویداد ملی فهما
تقدير شوراي اسلامي قم مقدسه از مديران کانون‌هاي برتر مساجد اين شهر در رويداد ملي فهما

تقدیر شورای اسلامی قم مقدسه از مدیران کانون‌های برتر مساجد این شهر در رویداد ملی فهما

کانون هاي فرهنگي هنري برتر مساجد قم در رويداد ملي فهما 1400، از سوي کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قم تقدير شدند.
شناسه خبر : 37682 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان قم، نشست صمیمی مسئولین کانون های فرهنگی هنری برتر مساجد قم با رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، برگزار شد.

در این نشست که در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر مقدس قم انجام شد، «مصطفی ملایی» رئیس کمیسیون فرهنگی‌ و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، «معصومه آمره»، « مرتضی استقامت علی آبادی» و «سید مجتبی سبحانی ثابت» از اعضای شورای اسلامی شهر قم و «حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد» مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم حضور داشتند.

 

در این دیدار بر حمایت شورای اسلامی شهر قم و سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری از کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت عمومی و حمایت ویژه از کانون های دارای تخصص خاص تاکید شد.

 

همچنین بهره مندی از ظرفیت های کانون های مساجد به منظور ترویج فرهنگ شهروندی و اجرای طرح های مدیریت شهری و سیاست های شورا در قالب ارائه طرح های پیشنهادی، در دستور کار قرار گرفت.

 

در ادامه این نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری برتر مساجد استان قم؛ ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه خود، دغدغه ها و مطالبات خود را مطرح کردند.

 

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های کانون های فرهنگي هنري برتر مساجد قم در رويداد ملي فهما 1400، تقدیر و تشکر به عمل آمد.