مسجد بهترین مکان برای ارائه خدمت بی منت به نیازمندان است
مسجد بهترین مکان برای ارائه خدمت بی منت به نیازمندان است

مسجد بهترین مکان برای ارائه خدمت بی منت به نیازمندان است

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن تحسین عملکرد بچه های مسجد امیرالمومنین (ع) خیابان دانش ساری در بحث تهیه و توزیع کمک های مومنانه و ویزیت رایگان بیماران نیازمند، گفت: مسجد بهترین مکان برای ارائه خدمت بی منت به نیازمندان است.
شناسه خبر : 1177129 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۳۰اردیبهشت) در نشست با نمازگزاران و هیات امنا و امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) خیابان دانش ساری ضمن تحسین عملکرد بچه های این مسجد در بحث رزمایش مواسات و همدلی، ویزیت رایگان بیماران، برگزاری دوره های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان، مرکز نیکوکاری  و... ، اظهار کرد: همگرایی در این مسجد باید برای سایر مساجد الگو باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ارائه خدمات پزشکی و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توسط بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) شایسته تحسین است، افزود: حضور فعال گروه‌های جهای در این مسجد هم نیاز است و هم جاذبه دارد.

 

وی اظهار کرد: یک مسجد سرزنده فعال لازمه آبادی یک منطقه است، فلفسه اصلی مسجد عبادت است در کنار آن توجه به ابعاد سیاسی و اقتصادی لازمه یک مسجد انقلابی است، خداوند دوست دارد مومنان در کنار عبادت در امورات سیاسی و اجتماعی نیز حضور داشته باشند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه تشویق بچه های مسجد برای تحصیل در حوزه های علمیه مهم و ارزشمند است، اظهار امیدواری کرد: اعضای این مسجد در فعالیت های قرآنی نیز همانند سایر حوزه های صاحب و نام و نشان شود.

 

وی بر لزوم تنوع بخشی به فعالیت های مسجدی نیز تاکید کرد.

پایان پیام/ 286