آموزش شیوه مطالعه موضوع کلاس مقطع نوجوانان کانون «منتظران نور»
آموزش شیوه مطالعه موضوع کلاس مقطع نوجوانان کانون «منتظران نور»

آموزش شیوه مطالعه موضوع کلاس مقطع نوجوانان کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: تاکید بر درس خواندن و شیوه مطالعه موضوع کلاس مقطع نوجوانان در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم بود.
شناسه خبر : 1176795 تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نیاز کشور به افراد تاثیرگذار در هر فنون و حرفه ای برای توسعه، عمران و آبادانی این مرز و بوم مسئله ای است که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: لازمه رسیدن به این مرحله از تاثیرگذاری، آموختن و علاقمندی به یادگیری از همان ابتدای کودکی است.

 

وی بیان کرد: نوجوانان را باید به درس خواندن و مطالعه علاقمند کرد تا مسیر روشنایی را آموخته و برای رسیدن به اهداف تعالی پله های ترقی را یکی پس از دیگری بپیمایند.

 

نیکجو ادامه داد: این هدف سبب شد تا کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در کلاس های هفتگی خود، نسبت به درس خواندن بچه های مسجد و شیوه مطالعه کردن تاکید داشته باشد.

 

وی کانون های فرهنگی هنری مساجد را مرکزی برای پرورش افراد موثر برای جامعه برشمرد و عنوان کرد: آنچه اهمیت دارد تقویت روحیه تعهد و تخصص در بچه های مسجد در راستای شکوفایی ایران اسلامی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی هنری با توجه به ایام امتحانات بچه های مسجد، نسبت به مطالعه و درس خواندن آنها تاکید و اهتمام ویژه دارد.

 

پایان پیام/ 691