آغاز سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی در جنوب کرمان
آغاز سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی در جنوب کرمان

آغاز سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی در جنوب کرمان

نرگس شیخ اسدی گفت: سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر از سری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت جنوب است که امروز در ۲ نوبت صبح و عصر در شهرستان های کهنوج و عنبرآباد برگزار شد.
شناسه خبر : 1176040 تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۵۴

«نرگس شیخ اسدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: نشست های سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر از سری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت جنوب است که امروز در ۲ نوبت صبح و عصر در شهرستان های کهنوج و عنبرآباد برگزار شد.
 
دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان ابراز کرد: این نشست ها در شهرستان کهنوج با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج برگزار شد.
 
وی بیان کرد: اولین نشست سبک زندگی اسلامی و تبیین امر به معروف و نهی از منکر در شهر کهنوج و با حضور پر رنگ معلمان برگزار شد.
 
شیخ اسدی افزود: دومین نشست نیز مختص طلاب حوزه علمیه ولی عصر (عج) این شهرستان برگزار شد‌ که همراه با پرسش و پاسخ به شبهات آنها بود.
 
دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان اظهار کرد: سومین نشست نیز با حضور اساتید حوزه علمیه در شهر کهنوج برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در نوبت عصر نیز نشست سبک زندگی اسلامی و تبیین امر به معروف و نهی از منکر ویژه مربیان و مدیران موسسات قرآنی و همچنین مدیران خانه های قرآنی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.
 
شیخ اسدی یادآور شد: این نشست ها با سخنرانی حجت الاسلام مددی از اساتید دانشگاه و حوزه و حافظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه برگزار شد.
 
دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان عنوان کرد: سعی کردیم از ظرفیت هفته قرآن و عترت برای آشنایی بیشتر اقشار مختلف با سبک زندگی اسلامی و راه های امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.
 
وی در خاتمه تاکید کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر قطعا به کاهش معضلات اجتماعی کمک می کند.

پایان پیام/ 586