برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در شهرستان ها نشان از رعایت عدالت فرهنگی است
برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در شهرستان ها نشان از رعایت عدالت فرهنگی است

برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در شهرستان ها نشان از رعایت عدالت فرهنگی است

بهرام مسلمی مهنی گفت: برگزاری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت در شهرستان ها نشان از رعایت عدالت در اجرای فعالیت های فرهنگی دارد.
شناسه خبر : 1175681 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۵ اردیبهشت ماه آئین اختتامیه جشنواره شعر و دلنوشته قرآن و عترت جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار برگزار شد.
 
بهرام مسلمی مهنی در این آئین، گفت: این برنامه در هفته قرآن و عترت ریل گذاری شده است و کلیه شهرستان ها از این برنامه بهره می برند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: این اداره کل با تکیه بر فرهنگ عمومی و جهاد فرهنگی ریل گذاری جدیدی در توسعه فرهنگی منطقه را در دستور کار قرار داده است.
 
وی اظهار کرد: برگزاری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت در شهرستان ها نشان از رعایت عدالت در اجرای فعالیت های فرهنگی دارد.
 
مسلمی مهنی تاکید کرد: در چیدمان نیروهای اداره کل، استفاده از ظرفیت نخبگان کل جنوب استان مد نظر قرار خواهد گرفت.
 
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این که برای اولین بار عدالت فرهنگی در حوزه اعتبارات لحاظ شده است، تصریح کرد: سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، نگاه بر فرهنگ عمومی بوده و این مهم را اولویت اول خود قرار داده است.
 
وی با تاکید بر این که تلاش کردیم تصدی گری را حذف کردیم، اظهار داشت: نگاه حاکمیتی و سیاست گذاری فرهنگی را حذف کردیم و نگاه نظارتی را دنبال می کنیم.
 
مسلمی مهنی ابراز کرد: در شکل گیری زیر ساخت های فرهنگی قصد داریم با افزایش تعداد موسسات فرهنگی گامی را بر داریم تا بتوانیم از فعالیت های فرهنگی در منطقه حمایت کنیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه خاطرنشان کرد: رودبار جنوب سرمایه های فرهنگی بزرگی دارد که برای جنوب کرمان افتخارآمیز هستند.

پایان پیام/ 586