شورای اطلاع رسانی در جنوب کرمان تشکیل می شود
شورای اطلاع رسانی در جنوب کرمان تشکیل می شود

شورای اطلاع رسانی در جنوب کرمان تشکیل می شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: با توجه به اهمیت تبیین سیاست های دولت در زمینه اصلاح ساختار اقتصادی کشور بنابراین از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، شورای اطلاع رسانی در تمامی شهرستان های جنوبی تشکیل می شود.
شناسه خبر : 1175546 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری دومین نشست شورای اطلاع رسانی و فضای مجازی جنوب کرمان، خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت تبیین سیاست های دولت در زمینه اصلاح ساختار اقتصادی کشور بنابراین از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، شورای اطلاع رسانی در تمامی شهرستان های جنوبی تشکیل می شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: از آنجایی که بیشترین نفع از اصلاح نظام یارانه ای متوجه دهک های کم درآمد و مناطق کم برخوردار می شود ضروری است که این مهم به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.
 
وی اظهار کرد: متاسفانه عده ای در داخل کشور هم سو با رسانه های معاند و منافقین و سلطنت طلبان درصدد هستند که مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و ناامید کنند.
 
مسلمی مهنی با بیان این مطلب که باید از فضای مجازی برای مقابله با هجمه های رسانه ای دشمنان بیشترین بهره را برد، اضافه کرد: در نظر داریم از ظرفیت های موجود اعم از هنرمندان، اصحاب فرهنگ و رسانه در تبیین اصلاح نظام پرداخت یارانه کمک بگیریم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: امروز لازم است هر کس که علاقه ای نسبت به نظام و انقلاب اسلامی دارد وارد عرصه جهاد تبیین شود و به کمک دولت بیاید تا دست دلالان و عده ای رانت خوار از سفره مردم کوتاه شود.

پایان پیام/ 586