پزشکان جهادی قریب یکصد نیازمند را در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) شیراز ویزیت کردند
پزشکان جهادي قريب يکصد نيازمند را در مسجد علي بن موسي الرضا (ع) شيراز ويزيت کردند
با همکاری کانون فرهنگی هنری «وعده موعود» شیراز صورت پذیرفت:

پزشکان جهادی قریب یکصد نیازمند را در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) شیراز ویزیت کردند

سليمي، از ويزيت قريب يک صد نيازمند توسط پزشکان گروه جهادي «ياران آخرالزماني» خبر داد و گفت: اين برنامه هر ماه دو تا سه بار با همکاري کانون فرهنگي هنري «وعده موعود» شيراز در مسجد اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 37563 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۷

«محمد حسین سلیمی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: پزشکان گروه جهادی «یاران آخرالزمانی» با هماهنگی های به عمل آمده از طریق ستاد کانون های مساجد فارس با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فجر فارس، شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی بیمارستان شهید رجایی شیراز در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) محله مهدی آباد شیراز مستقر و به ویزیت و مداوای بیماران نیازمند مشغول شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وعده موعود» شیراز افزود: نزدیک 30 نفر از مراجعان در یک ساعت توسط پزشکان عمومی ویزیت شدند و دندانپزشکان نیز بیش از 40 نفر را به رایگان معاینه کردند که شامل تخصص هایی نظیر کودکان، زنان و زایمان، ارتوپد، طب سوزنی، ترک اعتیاد و داخلی بود.

 

 

وی با تاکید بر اینکه سابقه این برنامه در مسجد وجود دارد، ادامه داد: محله مهدی آباد شیراز از محله های حاشیه نشین و کم برخوردار است که در طول ماه دو یا سه بار از بیمارستان های شیراز به صورت رایگان در مسجد مستقر شده و به مداوای رایگان بیماران نیازمند می پردازند.

 

سلیمی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در حاشیه استقرار پزشکان جهادی، گفت: برای کودکان فضایی اختصاص یافته است که برنامه هایی شامل ایستگاه نقاشی و قصه گویی متناسب با سنشان اجرا می شود.