آغاز برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم توسط امام جمعه جهرم در کانون های مساجد
آغاز برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم توسط امام جمعه جهرم در کانون های مساجد

آغاز برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم توسط امام جمعه جهرم در کانون های مساجد

نعمت اللهی از آغاز جلسات تفسیر قرآن کریم با سخنرانی امام جمعه جهرم در ۲ کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» و «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1172764 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به مباحث قرآنی از جمله فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان جهرم بوده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: از جمله این برنامه ها که با حضور و سخنرانی حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم برگزار می شود، جلسات تفسیر قرآن کریم است.

 

وی بیان کرد: این جلسات که از پیش از ماه مبارک رمضان برگزار شده در این ماه مبارک تعطیل بوده و اکنون با پایان ماه بندگی خدا، جلسات تفسیر قرآن کریم آغاز می شود.

 

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: جلسات تفسیر قرآن کریم با حضور اهالی مسجد و نمازگزاران هر هفته در 2 کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» و «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: جلسه تفسیر قرآن در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» هر هفته شنبه شب ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام مدبر برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم ادامه داد: همچنین دوشنبه شب ها نیز جلسه تفسیر قرآن کریم همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با سخنرانی امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» انجام می شود.

 

وی در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و کانون های فرهنگی هنری برای شرکت در این جلسات که به صورت هفتگی در روزهای شنبه و دوشنبه برگزار می شود، دعوت کرد.

پایان پیام/ 691