توزیع۱۵ بسته معیشتی به نیت ۱۵ شهید در کانون روستای گرجی محله بهشهر
توزیع۱۵ بسته معیشتی به نیت ۱۵ شهید در کانون روستای گرجی محله بهشهر

توزیع۱۵ بسته معیشتی به نیت ۱۵ شهید در کانون روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی گفت: به مناسبت عید سعید فطر و با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و دستگیری از نیازمندان، ۱۵ بسته معیشتی به نیت ۱۵ شهید در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر توزیع شد.
شناسه خبر : 1172368 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: توجه به نیاز نیازمندان از تاکیدات و دستورات دین اسلام، اولیای الهی و هدای بزرگوار ماست و مهمترین هدف ما در برنامه های مختلف هم رسیدگی از نیازمندان است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: دین ما دین اسلام و توجه به نیازمندان و انقلاب ما هم انقلاب مظلومان است و از ابتدای انقلاب تاکنون توجه به نیازمندان و رفع نیاز آنان در دستور کار بوده و. در دوران کرونا این مهم شتاب بیشتری گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی و مشکلات ناشی از کرونا و بیکاری تعدادی از مردم، این نیازها افزایش یافته و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر  تلاش دارند تا با شناسایی این افراد در برطرف کردن نیازشان تلاش کنند.

 

الیاسی گفت: به مناسبت عید سعید فطر و با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و دستگیری از نیازمندان، 15 بسته معیشتی به نیت 15 شهید در کانون روستای گرجی محله بهشهر توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر در طول سال اهتمام ویژه به توجه به افراد کم برخوردار و نیازمند دارند و اهدای جهیزیه، توزیع نان صلواتی برکت و بسته های معیشتی از جمله این امور در طو.ل سال است.

پایان پیام/ 175